170ec9e7435bdd8ba4b1bb3158c2c880 650x321 - اگر چاق هستید و میخواهید ورزش کنید حتما بخوانید

اگر چاق هستید و میخواهید ورزش کنید حتما بخوانید

۴ روش برای ورزش کردن با اضافه وزن بالا

تمام کسانی که اضافه وزن بالا دارند در این مخمصه هستند: برای کاهش وزن باید ورزش کنند، اما سنگینی وزنشان آنقدر زیاد است که ممکن است آسیب ببینند. دکتر بالتیمور ارتوپد استوارت میلر، که اخیرا ۶٫۰۰۰ فرد بزرگسال را که چنین مشکلی داشتند بررسی کرده است می گوید: درد پا و مفاصل شایع ترین مشکلات در این افراد است. اما آخر کسی که اضافه وزنش بالا است چه ورزشی باید بکند؟

آهسته پیش بروید

دکتر میلر می گوید: با ۱۰ دقیقه در روز شروع کنید، وقتی فعالیت بدنی برایتان راحت تر شد، سعی کنید ورزش را به نیم ساعت و سپس یک ساعت در روز افزایش دهید.

ترکیبش کنید

فعالیت هایی که نیازی به تحمل وزن ندارند را امتحان کنید، از جمله دوچرخه سواری و شنا، تا به مفاصل خود استراحت دهید.

خود رابکشید

کشش یکی از بهترین راه ها برای پیشگیری از درد پاشنه پا که به التهاب پلانتار شهرت دارد است. به فاصله طول یک دست از دیوار بایستید، یک پا را پشت پای دیگر قرار دهید، پاشنه های پا را پایین و زانوها را صاف نگه دارید. سپس دستها را روی دیوار مقابل خود قرار دهید با این کار در عضلات پشت پای خود احساس کشش می کنید.

از کف پاهای خود حمایت کنید

هنگام پیاده روی یا هر ورزش دیگری کفش مناسب با کفی خوب استفاده کنید. اگر کف پا احساس ناراحتی کند و یا آسیب ببیند ممکن است تا مدتی قادر به ورزش کردن نباشید.

از دست ندهید:
نکاتی درباره ی چاق شدن بعد از ازدواج

منبع: بهاندام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *