5% تخفیف برای تمامی پک های سلامتی با دمنوش نیوشا و اعمال در سبد خرید | ارسال رایگان برای خریدهای بالاتر از 300 هزار تومان

حرکاتی برای آب کردن چربی های شکم

غفاریغفاری
654ecd1c89bd3ca33467f9689d90f83e - حرکاتی برای آب کردن چربی های شکم

کوچک کردن شکم تنها با رژیم غذایی امکان پذیر نیست.در کنار داشتن یک رژیم غذایی مناسب و متعادل باید چند حرکت ورزشی را روزانه انجام دهید تا به کوچک شدن شکم شما کمک کند و زودتر نتیجه بگیرید.

تکنیک حرکت :
* ابتدا بنشینید و زانوها را خم کنید و پاشنه ها را روی زمین بگذارید .
* در پشت کمر یک توپ پیلاتس ( کوچک ) یا چیزی شبیه آن قرار دهید و به آن تکیه دهید .
*  دستها را در مقابل سینه دستها را دراز کنید با آرنج صاف و کف دستها رو به زمین .
* سپس بآرامی دستها به پهلوها ببرید مانند بال باز کردن .
* ۱۵ – ۵ بار این حرکن را تکرار نمایید .

تکنیک حرکت :
* به پشت دراز بکشید  یک تیوپ یوگا یا چیزی مانند آن مثلا یک کوسن در زیر باسن ناحیه ی استخوان خاجی قرار دهید .
* زانوها را خم کنید سپس بسمت سینه بیاورید . و دستها را در کنار بدن بحالت ارنج صاف قرار دهید .
* با یک دم زانوها را صاف کنید و سپس توام با بازدم جم کرده و به سینه بیاورید .
* این حرکت را ۱۵ – ۱۰ بار تکرا نمایید .
تکنیک حرکت :
این حرکت را در دو مرحله انجام دهید:
ابتدا بر روی زمین دراز بکشید و سپش دستها و پاهای خود را مطابق شکل به حرکت در آورید.
دقت کنید به کمرتان نباید زیاد فشار بیاید.
مطالب مشابه:
دسته بندی سلامت لاغری
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 10 =

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت